21 Ekim 2012 Pazar

Olmadı,
Sığmadı sevgimiz kalbimize,
Birimizden biri yalan söyledi,
İçimizden biri sevmedi...
Biliyorum dönmeyeceksin
...O son gecemizdi bizim biliyorum
Sana koca bir isyan
Ufak bir sevgi bıraktım...
Hoşçakal
Sensiz yüreğimle,
İkimiz için de:
Hoşçakal....
Vazgeçilmeyen...Hep
Uzaktadır...Bazen Çok Özlersin Onu...Birilerine Anlatmaya Kalkarsın
Anlamazlar...Çok Insan Çıkar Karşına...Kalbine Girmek Ister Ama; Sen
Izin Vermezsin...Çevren Ne Kadar Kalabalık Olsada.Sen Onu Özler.Onu
Ister. Yalnız Kalırsın... Yavaş Yavaş Kabullenir. Onsuzda Yaşamaya
Alışırsın Ama; Asla VAZGEÇEMEZSIN.
aynı raflarda duruyor düşlerim
uykularıma dizdiğim sen
açıp bakmıyorum yüzüne
solgun sayfalarda dünü anlatır gibi bakıyorsun

zaman çalmış renklerini mazinin
ressam griye çizmiş bizi
biz kurşuna dizilmişiz kalemle
Feryat figan etmem hayatıma
Yanımda sen ol yeter bana
Gül kokulu sar bni sevgilim
Hasretinle yüreğimi bağlar
Kaç gün oldu senden geçeli
Kırık kalbim aşkımın bedeli
Tek başıma yalnızlığımla
Savaş verdiriyordu yüreği...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder