21 Ekim 2012 Pazar

Gitsem diyorum senden
Sessizce...
Gitsem
Paramparça etsem gelişlerini
Ayak izlerini öldürsem
...Gitsem / Seni en çok severken...
Sahi, yapabilir miyim?
Yok sayabilir miyim bana gelişlerini
Hiç olmamış kabul edebilir mi yüreğim / Hiç yaşanmamış
qΰη qєĿєćєk .. Hiç sevmedin mi ? diγє soracaklar belkı de ,korkma senı sevdığımı ınkar etmeyecegım 0 zαмαη,, cok sevdim gülüşüne bir ömur adadım dıyecegım. utanmadan sıkılmadan.. ama gururla değmezmiş '' demeyi unutmayacağim
Vazgeçebilir miyim?
Pişmanlıklarımın da, hatalarımın da
Aynı anda: Yalanlarımın da, doğrularımın da
Üstelik;
Beni inciten, kıran ve hırpalayan
...Zamanın da, yaşanmışlığın da
Tam ortasında, alev alev yanıyor olsam da
Gidemiyorum...
Bir ömürlük olsun yara, kanıyorsa kanasın yüreğim...
Kalıyorum / Vazgeçemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder